jueves, 23 de abril de 2009

Una Rosa i un Llibre pels i les bloclaires de TONIPERICO

Avui , dia de Sant Jordi, és un dels dies més macos de l'any a Catalunya, ja que es respira una energia en forma de roses i llibres que no es detecta la resta l'any.

Per això, aquest Bloc us obsequia amb aquesta rosa tant bonica (veure la foto) i amb la "versió electrònica" d'un llibre de la Editorial Stonberg titulat EL BLOG D'EN MIQUEL DIA A DIA. Aquest llibre té la seva història. Recordo que un dia d'octubre de l'any passat habia quedat a casa meva per canviar xapes amb el Toni Salvador , un altre coleccionista de xapes. En va trucar molt amuinat, perque al seu fill en Miquel li havien diagnosticat una malaltia (que desprès va resultar Aplasia Medular Severa). Com que tenia restringuides les visites al Hospital, en Miquel va fer un diari a travès d'un bloc que va crear, on dia a dia explicava tot allò que li anava passanta l'Hospital. Allà amb paraules molt planeres i properes tenim ocassió de possar-nos, ni que sigui per uns moments, a la pell d'aquesta noi. Aquell bloc-diari va arribar a la Editorial Stonberg que ha fet un llibre identic al bloc publicat a Internet, tal i com em va dir el meu amic Toni Salvador.
Jo us passo l'enllaç al bloc D'EN MIQUEL DIA A DIA per a que mireu aquest dia adia que comença el 19 d'octubre (a la part dreta d'aquell bloc podeu anat passant els dies un a un) i acaba al febrer del 2009, quan en Miquel surt de l'Hospital. Tot i el que us pugui semblar NO ES UN LLIBRE TRIST, al contrari.
L'Enllaç és:

Que ho Gaudiu!!!


Feliç Sant Jordi a Tothom!!!!!!!

1 comentario:

àngels dijo...

Toni, moltes gràcies: és el primer llibre que avui em regalen... El deixo per ara amb les roses, però tinc moltes ganes de llegir-lo! Una abraçada de Diada!